Sayfalar

10 Nisan 2020 Cuma

DC Comics - Batman: Endgame Okuma Sırası - Tek Part



Merhaba sevgili okur!

Bugünkü yazımın konusu DC Comics tarafından 2014-2015 yıllarında yayınlanmış olan Batman Endgame adlı çizgi roman serisi olacak. Superman için tek partlık bir okuma sırası paylaşınca Batman içinde bir tane yapasım geldi, düşündüm ve aklıma Endgame çizgi romanı geldi. Benim en çok severek okudum çizgi roman döneminde yani Batman Vol.2 dönemi çıkan bir hikaye, ve konusu itibari ile çok etkileyici bulmuştum özellikle de bir Batman fanı olduğum için, "Hazırlıklı olursa Batman alır!" deyip seriye başlamıştım. Sizlere de şiddetle tavsiye ediyorum. 11 adet fasikülden oluşuyor ve çok hızlı okuyabileceğiniz bol aksiyonlu bir seri. Şimdi ise okuma sıramıza başlayalım ki sizler de bu güzel seriyi hemen okuyabilesiniz; 

  • Batman Vol.2 #35 (2011)
  • Batman Vol.2 #36
  • Batman Vol.2 #37
  • Batman Vol.2 Annual #3
  • Detective Comics: Endgame #1 (2015)
  • Batgirl: Endgame #1 (2015)
  • Arkham Manor: Endgame #1 (2015)
  • Gotham Academy: Endgame #1 (2015)
  • Batman Vol.2 #38
  • Batman Vol.2 #39
  • Batman Vol.2 #40
Ve okuma sırası burada sona eriyor. Diğer okuma sıralarına nazaran kısa bir hikaye çünkü tek karakter içeriyor ancak hızlı gelişen sonlanan bir hikaye. Bu arada Batman Vol.2 #35 ve #40 arası TBP 7 yani cilt olarak 7. cilt, eğer internette veya mağazalarda bu şekilde görürseniz ilk 3 fasikül sonra diğer hikayeler sonra fasikülü bitirme şeklinde okuyabilirsiniz. 

Umarım okuma sırası hoşunuza gitmiştir. Kendi fikirlerinizi yorum kısmında belirtmeyi unutmayın, eğer alternatif çizgi roman önerileriniz varsa duymak isterim. Instagram üzerinden yaptığımız anketlerde sizlerde oy verip bir sonraki yazımızın konusu belirlemek isterseniz bizi @cizgi_romanalemi adresinden takip edebilirsiniz, yada sorularınızı bana daha kolay ve pratik bir şekilde ulaştırabilirsiniz.

Bir sonraki yazımda görüşmek üzere, esenlikler. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

En Son Yayınlananlar

DC Comics - DC One Million Çizgi Roman Okuma Sırası - Part 3

Merhaba sevgili okur! Bugünkü yazımın konusu DC One Million çizgi romanının okuma sırasının son partı olacak. Daha önceden ilk iki ...

En Çok Okunan Yazılar